• Dit evenement is voorbij.

Paasgroetactie 2021

4 april 2021 - 5 april 2021

Beste broeders en zusters,

I.v.m. coronamaatregelen hebben we dit jaar geen paasgroet voor vervolgde christenen in de portalen van de kerk.
Maar juist nu in deze coronatijd hebben onze broeders en zusters met hun kinderen het extra zwaar!

Zou u een kaartje willen sturen aan Amina, Hajaratu in Nigeria en/of kinderen in Colombia? Wilt u deze dit keer zelf op de post doen? (Zie adres op het bijgevoegde blad voor richtlijnen).

Lees hun verhalen en schrijf een kaartje met een bemoedigende tekst of een mooie kleurplaat/tekening.
Richtlijnen en teksten die u kunt gebruiken vindt u op het blad met richtlijnen.

Wilt u vooral ook blijven bidden voor volharding en bescherming! Met Pasen zijn veel kerken het doelwit van extremistische groeperingen.

U vindt in dit document de richtlijnen en de adressen.

Alvast onze hartelijke dank voor uw betrokkenheid!
Hartelijke groet,

Werkgroep Open Doors