• Dit evenement is voorbij.

Gemeentedag – Fietstocht gaat door

17 september 2022 - 18 september 2022

De fietstocht van zaterdagmiddag willen we graag door laten gaan. Het weer blijft lastig te voorspellen, maar wie zin heeft is van harte welkom om mee te fietsen! Voor starttijden zie bericht hieronder of de flyer. Het eten start om 17:30 bij familie Schep, Geerweg 6. Denkt u aan uw toetje en de toetjeswedstrijd?
Na het eten kunnen kinderen spelletjes doen en pony rijden en is er voor de jeugd een uitdagende stormbaan. Trek hiervoor vooral niet je allerbeste kleren aan! Hopelijk zien we u en jou morgen!
Jan en Willeke, Bart en Janneke

Gemeentedag: Staat zaterdag 17 september al omcirkeld in uw agenda? Dit jaar willen we het seizoen gezellig met elkaar starten op Geerweg 6. Voordat we hiernaar toe gaan is er een fietstocht met koffiestop bij de touwtrekvereniging in Streefkerk. De fietstocht start vanaf het kerkplein en zal eindigen bij de Geerweg. Daar worden verschillende activiteiten georganiseerd. Voor de jongeren en ouderen die ook wel eens iets uitdagends willen doen is er een echte stormbaan. Kinderen kunnen allerlei leuke andere activiteiten doen. Vanaf 17:30 uur hebben we voor iedereen friet en snacks. U/jij bent van harte uitgenodigd om elkaar te ontmoeten, bij te praten of nieuwe contacten op te doen. Bent u/jij niet in de gelegenheid om mee te gaan met de fietstocht, dan is het uiteraard geen probleem om later aan te sluiten bij de maaltijd. Inmiddels is de bakwedstrijd een traditie. We vragen jullie deze keer om voor het toetje iets lekkers mee te nemen. Dit mag natuurlijk uit de winkel zijn, maar alle bakliefhebbers extra opgelet: ga alvast op zoek naar uw allerlekkerste recept en verbeter het tot het perfect is. Wie weet wint u daar dan de heuse gemeenteweekend-bakwisselbeker mee! Voor de kinderen en jongeren is een aparte bakcategorie.

Klik hier om alle informatie nog eens door te lezen in de flyer.

Begin:
17 september 2022