• Dit evenement is voorbij.

Gemeenteavond Binnenste Buiten

10 mei 2023 @ 21:45 - 11 mei 2023 @ 00:00

Gemeenteavond Binnenste Buiten: Beste gemeenteleden,

Als kerkenraad en evangelisatiecommissie willen wij u en jou op de hoogte houden over het proces Binnenste Buiten. In februari heeft u bij de kerkbode een flyer aangetroffen met daarin meer informatie over de komende ontmoetingen. Op zondag 5 maart is in de derde preek van het proces Binnenste Buiten ingegaan op het derde thema ‘Jezus dichtbij’, waarbij we aan de hand van de 5 wijze en de 5 dwaze meisjes luisterden naar het deelthema ‘Jezus en Zijn koninkrijk verwachten’. Wij zien terug op goede ontmoetingen rondom dit thema.

Zoals in de flyer aangegeven is er op woensdag 10 mei een gemeenteavond rond het thema ‘Wie is Jezus voor jou?’. Dr. P.J. Visser hoopt met ons deze avond na te denken over verschillende vragen die hierbij een rol spelen en zal daarbij terugkijken op de reeds behandelde thema’s van afgelopen jaar. Graag nodigen wij u en jou uit hierbij aanwezig te zijn. De avond begint om 19:45 uur in Diakonia.

Daarnaast nodigen wij u en jou uit voor de gebedssamenkomst op zondagavond 7 mei van 20:00-20:30 uur in Diakonia. Hierbij willen we Gods zegen vragen voor de gemeenteavond op 10 mei en de verdere uitwerking van de behandelde thema’s. Wij bidden om en zien uit naar gezegende ontmoetingen rondom dit thema! Hartelijke groet namens commissie Binnenste Buiten

Begin:
10 mei 2023 @ 21:45